Måndagsklubben

Kvällen startade på Saltholmen med Malin och gamla classmates till henne, därefter begav det sig till Cheers för att möta upp fröken Schöning och resterande. Dricka och mysa lite. Tills det stängde där, då var det bara att ta sitt pick och pack och bege sig mot kära Avenyn och Måndagsklubben på Berså. Slutade med en skedning hos Caroline. Sitter här och väntar på att hon ska duschat klart, undertiden snor jag bilder hon tagit.

Ni ska bara veta vilka män jag får på fall med den blinken, haha!





Snart ska jag in till staden med Ida och göra slut på ytterligare pengar, så sedan ska ni få er en dokumentation, fint uppradad och allt, över mina inköp. För jag har hört att sådant intresserar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar bildena :) haha tvär gammla..

2010-08-02 @ 01:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0