Onsdagen som blev torsdagen

Det blev inget med mys vin för mig och Nella, det blev ganska mycket mer än det glas jag tänkt mig. Hamnade först en stund på Chez för att sedan bege oss vidare till Victoria, träffade Johan för första gången sedan studenten och därefter begav vi oss vidare till Nivå. In i dimman kom jag iaf, och frågan är om jag kom därifrån.

Dagen har spenderats med Patrik, han har fått ta hand om mig, det behövde jag. En välbehövd vilodag! Nu ska jag in till stan,ta en nattlig fika med Malin. Det är vad jag orkar idag!



Ösregn så ja, gummistövlarna är på!

Kommentarer
Postat av: I Love Travel

DET är du inte ensam om! ;)

Postat av: Sarah

Snyggt!

2009-06-11 @ 22:20:31
URL: http://sarahbelkhokh.blogspot.com
Postat av: Linda

Natti

2009-06-11 @ 23:45:14
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Malin L

Ja gummistövlar är ju modernt dessutom. Vad har du för några ?

2010-07-02 @ 01:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0