Nu är det snart sommarlov

Snart blir det dags att summera av detta läsåret, tentan är förhoppningsvis snart avklarad, inlämningarna snart gjorda. Den sista studenten är snart utsprungen. För min del slutar det på måndag, då ska Organisationsläran vara inlämnad. Därefter Kommer ett härligt sommarlov fram till 10 augusti då jag börjar på Makeupstudion. Helt otroligt vad tiden går.

Igår var det kalas igen, efter ett träningspass med Patrik bagav det sig hem till Nathalie för lite mat sedan iväg in till staden, Chez och Bryggeriet, Torslandabarn så det skakade om det. Men det var roligt, jag hade väldigt kul och hoppas att de kära studenterna hade det med :)


Ska det va, så ska det va!

Tre lyckliga och oerhört snygga studenter!

På väg till Bryggan helt enkelt.


Nu bär det av till Elin för hennes studentmottagning, och hör och häpna, jag tar bilen. Ingen alkohol för mig idag inte!

Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-06 @ 16:51:48
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0