5e mars.

Dagen började med tandläkaren som verkligen ville klaga, du har inte gjort si och du har inte gjort så. Nähä typ. Sedan blev det tyst när mina tänder var helt felfria, igen som de varit i 20 år innan.
Därefter blev det en välförtjänt sömn i bästa sängen, och sedan begav jag mig till stan, vandrade runt lite. Kom över dessa snyggingar till örhängen, swan från Lindex. 20 % av priset går till en organisation mot kvinnohandel. Kan det bli bättre?

Därefter blev det dans, dans, dans. Sedan hemgång och match, en inte fullt så okej match som slutade lite för bra för Luleå och lite för dåligt för Frölunda. Men vinner vi alla hemma är det lugnt, som Nathalie sa. Nu ska jag sova, upp tidigt som attan imorgon och köra min bror. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0