Tentaperiodens avslut

Igår var inte okej, jag ska göra om idag. Med ny Nathalie. haha! Nä men det blev start hemma hos Ingrid, lite för mycket vin. Därefter hamnade vi Evas, och drack kaffe (?) och därefter bar det av mot Park Lane. Och jag får varje gång jag är där dille, jag går innan jag hinner komma dit typ. Betalar och vänder, det stället hade kunnat vara så bra. Johan, hyra och langa fest, jag har stora visioner där? ;)

Ikväll blir det nästan samma outfit, jag orkar inte dock med min nyinköpta hatt istället. Strunt samma tycker jag.
Nu, jobb. sedan Tacos hos Nathalie och sedan ut.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe aahdå helt okej :D haha

jag blev väldrigt pratglad & lite för högljudd tyvärr & jag kom hem med fel skor !

2009-03-28 @ 12:25:21
URL: http://sandramudifaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0