Jag blev med denna idag.

Jag skulle inte köpa mer hette det, men jag skulle ju beställa från shoppen så jag kunde betala när jag fått lön, den fina bikinin och den limegröna sarongen. Ja vi kan väl säga att det gick sådär, sidan fungerar inte, sidan fungerar inte. POFF, slutsålt. Tack för den!



Men jag blev med denna vackra tillslut, så jag får anse mig vara nöjd, och ännu mer nöjd blev jag över att jag vann Cittys utlottning, och kan shoppa lite till. haha! 

Det blev skola och Funk på Friskis idag, faktiskt roligt om jag ska vara ärlig. Framförallt det sistnämnda. Någon som har smarta tips på hur en sarong kan bäras? :)

Kommentarer
Postat av: E E B O S A H

sv: Jo det är sant, men det kan ju vara kul att ha det lite då & då. kram

2009-05-15 @ 00:27:25
URL: http://eebosah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0