Jag vill inte sluta dansa!

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte... Men frågan är om jag kommer hinna med det nästa termin, skolan, jobb och makuputbildningen kommer ta tid från mig. Men jag kanske kan klämma in en ynka puttinuttig danskurs!

Jag kommer sakta att avlida till hösten...

Underbart att gå ut på Scen idag, trots att det bara blev 2 gånger. Men jag älskar det, helt opepp innan av någon anledning, men väl där i strålkastarna händer någonting. Allt annat försvinner, bara glädjen finns kvar precis så som det ska vara.


Och sådär satt Sandra ett tag utan att förstå att jag tagit bilden :D

Kommentarer
Postat av: Emma

I samarbete med Cocoo.se – Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna detta snygga armband!

För att vara med behöver du bara göra ett inlägg i min blogg och motivera varför just du borde vinna det!

(Glöm bara inte skriva in något sätt för mig att kontakta dig på)



En lycklig vinnare utses om två veckor och presenteras här på min blogg!



Lycka till!! :)

2009-05-13 @ 00:30:10
URL: http://johnnson.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-05-13 @ 01:01:09
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: s

jag såg jag såg, du var duuuuktig :D hihihi! <3

2009-05-15 @ 02:03:32
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0