Så kan det bli.

Hemma hos Therese blev det filmkväll, en skräckfilm om något barnsjukhus och en mekanisk flicka. Namnet minns jag inte, men det var läskigt! Sedan blev det hockey, och därefter Matrix. Men färgad av skräckisen ville jag inte gå hem själv, och jag ville inte sova själv. Så då passade det ju bra med ett erbjudande om att sova hos en person. Kalas! Typ nej, människan skulle jobba klockan 8. Sedan när jobbar den mannen? Aldrig hänt typ. Och när ska jag få en extranyckel, kan vara på tiden. Annars kanske inte jag delar ut några när jag flyttar. Så de så!

 Jaja, blev en promenad hem och nu ska jag sova lite innan jag åker till jobbet ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha dock så stog ju min kille kvar medan jag sprang ut ur kön ;D hehe så jag lämnade ju inte min plats så att säga :) haha udda klädstil iaf ;)

2009-05-02 @ 13:19:30
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: despina

Hej!

Läs gärna om hur jag blivit lurad av amanda berg på min blogg. Alla tips om vad jag kan göra är välkomna!

2009-05-02 @ 15:08:41
URL: http://fyrfemsex.blogg.se/
Postat av: despina

Du måste skoja med mig? har hon sålt den till dig? nu känner jag mig dubbellurad haha. Herregud, jag skrattar men brinner inombords. Jag satte in pengarna redan den 7e april. sedan dess har det varit dött i min mejl. Herregud vilken människa.

2009-05-02 @ 15:17:09
URL: http://fyrfemsex.blogg.se/
Postat av: despina

Jag såg inlägget den 17e mars. Gjorde överföringen den 7e april fram tills dess hade vi bra kontakt det var då efter den 17e mars hon talade om för mig att det var flera intresserad och då kom vi överens om att jag skulle betala en högre summa än 350 kr. Jag överförde pengarna och sedan slutade hon höra av sig. Hon har praktiskt taget rånat mig.jag ska försöka med att ringa henne, skulle uppskatta om du kunde slänga ett ord till hennes mejl och låta henne få veta även från din sida att jag vet hur det ligger till. Om jag inte får mina pengar tillbaka tänker jag polisanmäla henne. Då behöver jag bevis på att hon skickat den till dig. (nej det handlar om samma klänning då jag förklarade tydligt vilken det handlade om)

2009-05-02 @ 15:38:57
URL: http://fyrfemsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0