Le Weekend

Jag tappar all energi helt plötsligt, kanske för att nätterna spenderas med för mycket alkohol och trevligt sällskap? Kanske för att jag stressar för mycket? Vad vet jag, jag vet att lönen kommer imorgon så efter min insättning till fadern ska jag köpa min lite nödvändigheter. Ett par nya skor, vinner jag inte de jag hittat på ebay blir det Vintage eller någon annan trevlig butik att fynda i.

Anyway, gårdagen spenderades med pratande och dansande. Precis som Bryggeriet ska vara. Efter ett tag dök Pat upp och det slutade med att jag krävde en lagad frukost. Någonting jag fick, så jag har ingenting att gnälla på. Förutom att mitt hem ser ut som andra världskriget och bör evakueras, alltså städning nu. I alla fall undanplockning.


Caroline och Nathalie, Fredagen.

En gårdagens.

Jag och Alice är på jävligt god väg kan jag tala om för er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha javisst är det underbart !

jag vaknade upp hemma hos min pojkväns bästa kompis?!?! BRA jobbat Sandra. Hmmm! hahaha fast tror absolut inte jag har gjort nått. Men läskigt var det att vakna upp där utan och minnas de senaste 7 timmarna ;D

2009-05-25 @ 22:20:45
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: Emmie

Vart kommer kjolen ifrån? :)

2009-05-26 @ 22:15:19
URL: http://madebyemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0