Gnällbloggen

Det är mycket gnäll på mig nu, är nog påväg in i någonting som kallas en svacka. Men det är vi alla någon gång i livet, när allt går emot en. Välkommen till min. Nej, men jag får ta tag i det här. Ska tydligen ta tag i mycket, men inget mera gnäll, okej lite. Men inte för mycket. Jag borde skriva om roliga saker, då kanske jag blir gladare.

Anyway, nu bär det av till skolan, sedan är det nog en liten sväng förbi jobbet, vänta in Caroline, och kanske Alexandra, för att därefter bege oss ut på stan. Visning på Valand och sedan vidare till Push kan nog vara ett alternativ. Vad händer för er ikväll?


Kommentarer
Postat av: moa

Svar: haha, jo faktiskt, jag fick se honom livs levande :O (en fågel viskade att du också träffade honom ;) )

Ja det hjälper att tänka positivt! och att ignorera dåliga tankar ibland iaf :) För mig blir det lugn kväll, laddar inför JimmyChoo, om det nu blir :P HA en kul kväll!!

2009-11-13 @ 19:05:49
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0