So long suckers.

Fick som sagt förhinder igår, vilket ledde till att jag fick förhinder att komma till skolan idag. Synd. Missade en 2 timmars föreläsning. Verkligen jättesynd. Blev packande och ompackande. Nu är nog det mesta bestämt, tror jag. Är på tiden vilket som, ska upp om exakt 5 och en halv timmar. 

Men det jag skulle visa var faktiskt inte en ganska så trött, osminkad sak. Utan armbandet, Nats mor har gjort det. And I love it, med ett litet hjärta på. Precis i min smak, tur att det passade.

Nä nu blir det dusch och läggdags, imorgon klockan 8 bär det av till Stockholm med Sofie. Fotande och kalasande, och med ett fungerande Visakort igen blir det nog några nyheter i garderoben!


Kommentarer
Postat av: Jessica

jaha okej är det kul att jobba dära ?

Händer i helgen da ?:)

2009-11-20 @ 12:45:05
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: AF

sitter armbandet runt fingret också? :)

jag var på jobbresa i sthlm, himla trevligt!

2009-11-20 @ 21:52:29
URL: http://actingfoolish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0