Friday night.

Det startade bra och tiden var med oss, men plösligt hanns ingenting med och det blev kaos. Men vi kom iväg i tid, jag och Caroline. Mötte upp Emelie med vänner, även Fia och Alex efter ett tag. Sedan var det time to go to Berså för lite Moulin Rouge. Blev en del där med innan de kvarvarande, jag och Emelie begav oss till Push. Fann Nicky och hängde lite. Tillslut landade jag bredvid Pat i en soffa innan vi begav hemåt för att sova några ynka timmar innan det var dags för arbete. Mår betydligt bättre än vad jag borde, men tröttheten sitter i. Godis och sängen snart gissar jag på. Kanske ett avsnitt Gossip Girl.


Avslutar med ett citat från natten, "Du kan inte göra någonting åt ditt fucked up face och dina obefintliga bröst" Nej, jag får väl leva med dessa estetiska åkommor. De psykiska åkommorna kan du få stå för.

Kommentarer
Postat av: Frida-bj

Var du full när du fråga Nicke om du kunde sova hos han eller trodde du seriöst att du skulle få de ?

2009-10-10 @ 22:57:20
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0