invidia.

Sjuklig perfektionism. Jag kan inte hitta ett enda fel på denna ryska skönhet vid namn Sasha Pivovarova. Titta bara på H&M kampanjen hon gjorde för inte allt för längesedan, magnifik och helt otrolig. Hon är en sådan jag påstår mig hata, men i ärlighetens namn finns inget hat, jag avundas henne. Vill ha hennes utseende, vill, vill, vill.

Sitter i min ensamhet, dricker vitt och hoppas för mig själv att få höra från en viss person. Kanske kan även denne vara intresserad av ett glas vitt och en film? Tveksamt, ytterst tveksamt. Skulle antagligen varit bättre att antagit K's erbjudande, men jag ser inte längre meningen med att ligga bara för att ligga. Är det bara jag, eller är det inte bara så mycket bättre att vakna och kunna krypa upp i famnen på någon man verkligen tycker om?

 

Slut på analyserande, radera och försvinn. Nu forsätter vi att öva på kommande tentor.

 


Kommentarer
Postat av: Cassandra

tack :D men jag har slitit som en åsna det sista i skolan^^ så nu förtjänar jag detta. Dock har jag praktik nu men jag skiter i första veckan. Det är jag värd! haha

2009-10-19 @ 17:33:53
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/
Postat av: Cassandra

jag tycker dom hon är aningen för smal på första bilden. Men annars sjukt vacker.

2009-10-19 @ 18:41:29
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/
Postat av: Cassandra

nej asså jag struntar inte i den jag har inte lyckats få tag i någon. Så jag tog två dagar ledigt i sökandet.



shipping är kul ! :D

2009-10-20 @ 10:41:51
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0