Praktik

Nu beger vi oss ut på praktik igen, det är Perfrorming art school som ska ha föreställning och jag, Sofie och Jossan med flera ska bege oss dit och ta oss an 27 modeller på 2 timmar. Lycka till säger jag, men det kommer antagligen bli kalas. Och otroligt roligt att få sminka inför scenframträdanden också.

Senare ikväll blir det all in så att säga, vet inte vart, när och hur men jag vet att Mimmi är på. Push låter som ett alternativ, kanske Berså och Vasastan innan, kanske Park lane eller Nivå. Vi får helt enkelt se, vad vi får se är också om min lilla Trolhättanbo, Sofie, hakar på oss och gör staden.

Inspiration för ikväll är någon form av detta, funderar fortfarande på om jag ska ha en sådan klänning hon har på bilden eller om jag ska köra på det jag sitter i nu. En sak är säker, det blir röda läppar, mörkröda. Och en lätt sotning till!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vackra sockersöta Jenny! Ögonorgasm så det skriker om det.. ;)

2009-10-17 @ 00:55:50
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

sjukt fin tjej.

2009-10-19 @ 08:47:40
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Sara

Kommer man in på Push nowadays?

2009-10-19 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0