Orgasm.

Så rätt är det bara, sotningen, öronen, armbanden, kvinnan, håret, kläderna. Finn ett fel i princip. Okej, hon har korta naglar, what so ever. Nu stryker vi det.


Labbade imorse, blev lite färgning och färgmätning osv. riktigt roligt kan jag tala om för alla mina kära där ute att det är. Sedan hoppade jag ehm, den där kursen jag inte vet vad den heter eller vad den går ut på. Men det blir bra ändå, så svårt är det inte att räkna ut lite nuvärdesvärden och slutvärden hit och dit. Aja, nästa gång. Blev till att åka hem och färga håret, hej rött blev det, plugga lite och sedan bege mig till Studion, där det skulle kladdas i ansikterna på varandra, fantasi var det på temat.

Nu får jag panik på mig själv, började skriva att jag hittade min man på vägen med, katastrof. För det gjorde jag inte, jag träffade min före detta man, och således vän, benämnd Patrik och bara Patrik nu mera. Konstigt nog kändes det inte konstigt så som jag känt mig, blev mest glad och tur är väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0