Skinnpaj

Jag tänker mycket och jag gråter mycket. Men nu har jag kommit fram till i alla fall en sak, du har nog rätt. Det är nog bäst att avsluta innan vi tar livet av varandra, även fast jag hade velat se oss tillsammans. Men man kan inte alltid få som man vill, även fast jag är van vid det. Hoppas bara i alla fall att vi kan lyckas umgås som vänner, försöka går ju. Om vi nu kan hålla oss ifrån varanda.

Däremot hittade jag någonting som jag vill ha, och fick. En ny skinnjacka, det behövdes tycker jag. Speciellt när den inte kostade så värst mycket och var så pass fin som den var. Kommer väl hem till mig om någon vecka, så får vi hålla tummarna för att den är så fin som den ser ut. Från Halens, där jag lyckades söka rätt på någon forma av rabattkod med. 2101, 75kr om man handlar över 300, det blir iaf fri frakt, och det gillas.



Kommentarer
Postat av: Sophie

hej! :D



jag undrar om du skulle vilja vara med i en outfit-tävling jag har? skicka gärna in en dagens outfit till min blogg via [email protected]! självklart får du även bjuda in andra till tävlingen, ju fler bidrag desto bättre! Ska börja en omröstning för veckans outfit så vill ha in så många bidrag som möjligt! hade varit kul om just du var med! :)



vinnaren får en länk i min blogg, ett inlägg och möjligheten att gästblogga i en vecka!



Kram!

2009-09-07 @ 18:46:46
URL: http://iheartfashion.blogg.se/
Postat av: ida

men sötnos vad har hänt nu, har ni gjort slut ?? :O :(( baby!!

2009-09-07 @ 22:27:28
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Ida

jag behöver också en ny skinnjacka..



hoppas att det känns bättre snart :)

2009-09-09 @ 17:12:04
URL: http://idasundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0