Another week

Det är mycket av de där studierna som tar upp min tid nu. H&M heter företaget som har min störta uppmärksamhet, 2 arbeten. Ett jobb. Objektiv vet jag inte om man kan vara snart. Men en sak är säker, om en timma bär det av till Scandinavium och därfter hem, lite mer H&M, sova för att sedan bege mig till Introduktionsmötet på just det där företaget. Så jag har fullt upp nu kan man nog påstå, lyckades iaf spendera natten med den bästa. Och det är ganska bra för att vara oss, vi är ganska dåliga på att få tiden att passa oss.

Kommentarer
Postat av: emma

jjag vet, kanske man ska göra det♥ kramkram

2010-02-08 @ 17:29:14
URL: http://emmasundbergw.blogg.se/
Postat av: Carro

Eftersom det inte gåratt kommentera på SarasMakeupsidan så kommenterar jag här.. och anmäler mig frivillig till balgrejerna! :) Bara att höra av sig :)

2010-02-09 @ 17:36:56
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0