Drömmar och skor

Patrik har skaffat pojkvän, som han ska flytta hem till. Pojkvännens familj gör inget annat än att gå runt i sin paradvåning och röker. De har också en totyrkammare i badrummet. Men det värsta av allt är att de tar patent på min katt, han ska tydligen inte få stanna hos mig utan den ska de ha med och ge cancer i all rök.

I alla fall om vi tror min hjärna, när jag är omedveten av vad som sker och sover väldigt gott. Inbland undrar jag vad det är för fel, något måste det vara?!


För övrigt gick det inte att hålla mig borta från affärer när lönen kommer, igår blev det en vit herrskjorta och sammetsbyxor. 75 kr. I morse hade jag sovit på saken och insåg att jag behövde nedan visade skor, så de är påväg hem till mig.

Impress SEK 359, Nelly  Shoes - NELLY.COM



Nu bär det av till stan, fotografering på g. Me like!

Kommentarer
Postat av: moa

Jaha haha, jag är verkligen inte inne i den världen, bryr mig verkligen inte om sånt :P



Snygga skor :D

2010-02-26 @ 12:48:51
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: cicci

SV: Haha glömt att lägga ut på facebook XD



Gillar skorna :D

2010-02-26 @ 18:12:01
URL: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0