The weekend

Just för tillfället funderar jag på att slänga ut hela min garderob, behålla munkjackor och förstora tshirtar, några leggings och sedan leva i det. Resten av livet. Totalt oinspirerat är det just nu. Ingenting känns rätt eller bra. Allt som är förstort döljer och det är väl det som är anledningen. Kan vara kylan och att jag egentlgien vill ha jeansshorts och sandaler. Men jag vet inte.


Fantastisk bild förövrigt

Vad jag vet är att gårdagen var riktigt bra. Förkrök, kläder, och Sticky för att sedan knö på soffan bredvid en snarkande Patrik. Men vad gör man inte? Jag börjar smått komma tillbaka till punkten all or nothing och vet inte vad jag ska göra.

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Vädret sänker inspirationen i botten... :(

2010-03-01 @ 00:08:35
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer bilder på dig, dina kläder och ditt smink.



Du har sån inspirerande stil!

2010-03-01 @ 17:16:52
Postat av: Cassandra

Fint du har gjort :D

2010-03-01 @ 22:38:24
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0