God Morgon

Startar idag, tycker alla som vill köpa någonting nytt ska bege sit dit, brukar vara kalasbra. Ibland är det lite andrahanssortering, men då har jag bara varit på utförsäljningen i Borås. Bör vara samma här, om inte annat finns det skor, skor, skor. Och en avdelning med herrkläder.

Så vad gör jag idag, ska skriva lite viktigheter och dona lite innan jag beger mig in mot stan, möter upp Pat. Kvällen spenderas med salsa, lugnt tempo för mig, och sedan i Scandinavium med lite hockey. Vinst? Är det för mycket att hoppas på?


Nelly.com has a sale here in Gothenburg, not much to mention. Today I will be meeting Pat, dancing and watching some icehockey.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

ohhh ! :)

2010-01-28 @ 13:30:11
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

2010-05-24 @ 14:33:27
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0