29 januari

Ingenting. Ingenting. Orkar inte ta mig utanför dörren, mer än att köra och hämta min syster. Det är för kallt ute. Men jag är nöjd med dagen, min mor köpte jeans till mig. Behövligt, alla mina är spårlöst försvunna eller förstora. Skumt.

Denna bilden är daterad 30 Januari förra året, ehm. Vad händer? Jeansjacka? Jag tar gärna lite sådant väder nu tack. torrt och ohalt.


Nothing at all is happening, I'm driving my sis around today. So it is Let's dance and sothing more today. To cold outside. But itäs okey with me my mom bought me jeans today for once, all of mine are gone or to big.

The pic is from january last year, now it's snow here, last year I wore jeansjackets at this time.



Kommentarer
Postat av: ANGIE

ja visst är det! riktigt stiligt ;)

2010-01-30 @ 00:12:22
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0