Gifts from Thai

Världens bästa Ida hade inhandlat lite fint till mig på sin resa, 3 stycken lösfransar till mig som hennes man så fint gav mig på jobbet idag. 2 av dem blir nog arbete, 1 par blir tills på fredag. Puss på det!



I övrigt idag har jag suttit här och pillat i Alexandras ögonfransar, nu har hon tagit del av det gänget som numera slipper använda mascara. Jag blir själv lite sugen på det där, men vi får väl se hur det blir! 1012 har det också blivit, en lite för utdragen katastroffilm om du frågar mig. Ta bort hälften så kanske man orkar se hela. Men det tycker jag väl alltid om filmer om jag ska säga som det är, inte min grej det där. Äh, ordbajs kallas nog detta, nu går jag och lägger mig. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: cicci

SV: Vet inte riktigt vad gatan heter men om du går upp för linnegatan, mot slottskogen, så precis när du kommer upp där till korsningen, så svänger du vänster och går ner för nästa gata så ligger det en liten bit ner där, på vänster sida :)

2010-03-08 @ 10:08:59
URL: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
Postat av: frida

Åh, va tråkigt då!

Får bli snart igen helt enkelt =)

2010-03-08 @ 12:22:07
URL: http://fridavernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0