Heja mig.

En bild från vad jag sminkade för inte allt för längesedan, fotograf är Nic och Modell är Mia.

 

Jag tror bestämt att det är väldigt bra att min mamma gömt mitt pass, för inatt var jag påväg till Landvetter tills jag insåg att jag inte kommer så långt utan pass. Och frågan är vart jag skulle ta vägen när jag väl satt mig på ett plan till Asien. Längre än så tänkte jag ju självfallet inte. Men det lät som en bra idé. Hur som är det dags att bege sig till arbetet nu. 4 timmar bara. Skönt, då hinner huvudvärken förhoppningsvis inte komma. Tja!

 


Kommentarer
Postat av: ida

guud vad duktig du är :) trodde det var tyå oliak bilder först ju :D nice..



I höst drar vi ju gullet. tror du att du kommer få ledigt å så? hoppas!

2010-03-15 @ 03:24:29
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0