Try sleeping with a broken heart

Så här såg det ut igår. Kalaskväll som började lite väl tidigt, men å andra sidan slutade den timmar innan det brukar. Så det tog väl ut varandra. Dagen idag spenderandes med väldigt mycket tänkande. Som i sin tur kanske inte slutade i det resultatet mitt hjärta ville. Men jag har inte ont längre, inte på samma sätt. Och jag har väl kanske aldrig väntat mig något annat svar än det. Visserligen är det mycket jag inte förstår. Mycket behöver jag inte förstå. Mer än att allt är som vanligt, jag behöver bara inte tänka så mycket. God natt.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag har slutat att förundras överhuvudtaget över vad killar säger. Eller det intalar jag mig själv, jag blir fortfarande ledsen tyvärr, men absolut inte chockad längre!

2010-03-22 @ 22:31:45
URL: http://frokensvensson.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ja okej, dom kanske kommer med om det blir en till lista ;)



Ja, ääälskar Angel ;P

2010-03-23 @ 11:31:16
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0