Blogglista.

Fann en av de lite roligare listorna som kan skrivas här, man får in lite bloggtips och annat roligt i.

Blogg jag läser först: Brukar bli Amandas då den ligger högst upp i listan.
Blogg jag hört talas om men aldrig läst: Perez Hilton, ehm. Jag hör om så många och läser så få av dem.
Kändisblogg jag följer: Maria Montazami, Katrin Zytomierska
Mest kända bloggare jag sett irl: Ebba von Sydow, och Kenza tydligen.
Första bloggen jag började följa:
Någon på lunarstorm. Men första riktiga, Amandas första ”kända” blogg.
Bloggare jag beundrar och varför: Blondinbella, för att hon tagit sig dit hon är idag. Karin för hennes fantastiska stil, och knivlisa för att hon är så sjukt fyndig och rolig.
Fördelar jag fått tack vare bloggen: Sandra!
Då hatar jag att blogga: När jag är trött, grinig och totalt oinspirerad.
Då älskar jag att blogga: När inspirationen flödar, man får uppskattning för det man skriver och känner att det verkligen är roligt.
Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet: Moa och Malin. Moas fantastiska illustrationer som dyker upp lite då och då och hennes söta irriteranden över fel typsnitt, och Malin hon sjunger så vackert.

Mycket länkar, och nu ska den sista packningen göras innan jag sover. Upp tidigt imorgon. Gaga here we come!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kul att läsa din lista =)

2010-05-08 @ 11:16:35
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Cassandra

haha naaw <3 lite kul faktist att vi lärde känna varann genom bloggen haha

2010-05-08 @ 12:07:18
URL: http://frokensvensson.webblogg.se/
Postat av: cordy

naaaaw, titta vad man kan hitta när man googlar sitt namn <3

2010-09-06 @ 20:51:05
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0