I'm not myself tonight.

Som vanligt när Christina tar åt sig någonting blir det lite bättre, lite snyggare. Kan vara för att hon är just det. I love it! Och detta säger jag lite i smyg då jag älskar inspirationen till detta enormt. Men Aguilera är Aguilera, hon har följt med sedan musiken nådde mina öron. Eller ja, Nordman och Duran, Duran var före. Men helt plötsligt vill jag ha ett par riktiga latexbyxor och röda glitterläppar. Massvis med smink och vara sådär perfekt snygg som Christina är. Vad tycker ni om videon?


Kommentarer
Postat av: moa



Sv: Tack tack tack :D



Den e grym den låten, man har ju hört lite på spotify på reklamen innan och jag alltid tyckte den låter bra :P Videon är också grym :D

Men jag tycker det är VÄLDIGT likt Lady Gaga på många aspekter, liute för många? Var lady Gaga eller eller Christina först ? Hönan eller ägget liksom ;) ?

2010-05-03 @ 23:27:37
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0