Bloppis!

I och med ut rensningen i garderoben har jag nu slängt ihop en bloppis, på en gammal blogg jag hade. Plaggen dyker upp lite när som, och ni hittar bloppisen här, och i länken längre ner i menyn. Första utgallringen är gjord, så snart jag är klar med detta kommer nästa att komma. Har nu börjat med plaggen jag inte använder, för att sedan gå på de som inte passar in i min stilmix, och sedan ska även de plagg jag har i garderoben, som bara vågas använda vid väldigt få tillfällen sållas ut. Troligtvis försvinner några kärlekar där. Och när jag ändå håller på med detta blir det steg tre, bara de plaggen som passar min kropp får vara kvar. Inga felstorlekar, inget som ser fel proportionerat ut. Bara rätt får stanna. Jag kommer behöva en ny garderob efter detta.

While cleaning the closet, I came up with the idea of a sale, I'm afraid it's only for those living in Sweden, otherwise the shipping rates will be too hight if you're not prepared to pay they. The items will pop up when I find them, and you'll find the sale here. First culling is done, once I'm done with this, the next will come. I have now started with the clothes I don't use, and will continue with those who not fit into the mix of styles I've chosen, and then the clothes I only can manage off once in a while will have to leave. Probably will lose a few loved ones here. And while I'm doing this I will continue with step three, only the clothes that fit my body may remain. No wring sizes, nothing that have the wrong proportion. Just right is allowed to stay. I will need a new wardrobe after this.


Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Hej :)

vi har kört igång en dagens blogg tävling, vore kul om du var med :)

2011-01-13 @ 01:00:14
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0