D&G SS11

Jag har någonting för backstagebilder, i alla fall när de ligger i denna klass. Och hur söta är inte dessa vårplagg från D&G? Jag hade velat hoppa i allihopa och springa runt i. Allt detta virkade, somriga, blommiga och rutiga gör mig smått galen. Jag vill ha 20 grader varmt och springa runt med bruna ben. Som en motpol mot allt hårt och rockigt som varit, nog för att jag alltid kommer ha lite av det i mig. Men detta är efterlängtat!

I got something for backstage pictures, at least when they look like. And how cute are n't these spring clothes from D&G? I want to put on everything and run around. All this crochet, summerish, flowery and plaided makes me a bit mad. I want 20 degrees and tanned legs. As a reaction to all the hard and rocky that has been, its I like it. But this is long awaited!


Kommentarer
Postat av: sanna

Åh det är inte bara jag som älskar kollektionen ser jag, det är så sommar 2011 och så rätt! xoxo

2011-01-18 @ 18:28:56
URL: http://densannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0