Dressing for the cold

Godmorgon mina kära, koffeinnivån i kroppen stiger och jag vaknar sakta till liv. Fick precis se att det är dags att gå in på ONLYs blogg igen, om ni inte redan bokmärkt denna. Nya inlägg har dykt upp. Här nedan ser ni ett utdrag ur mitt första inlägg för året, klicka vidare för att läsa hela och resten av damernas. Syster har fotograferat hon, duktig tjej!


Godmorning my beloved, while the caffein levels in my body is rising I'm slowly waking. What I realized today was that it's time to visit the ONLY blog again if you haven't alreday, a few new posts has appeared. Here you can see a piece of my first post this year, click here to see the rest of it, and the other girls posts! Sis it the photographer, she's good at it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0