I'm still doing this

Kommer ni ihåg det där jag skrev om hur man skulle klä sig helt fabulöst, Instyles 5 steg? Jag håller på med det fortfarande, har haft en hel del att göra så att jag har inte riktigt hunnit med att fortsätta på det. Jag rensar sakta men säkert ska ni veta, har en stor Ikea kasse med saker som ska upp på Bloppisen. Och mer blir det. Men jag känner som så, att varför inte skriva resterade steg för er? De går ju ihop med resten. Steg tre är att bara behålla sådant som passar, enkelt egentligen, men ändå gör man inte det. Man har massa saker som egentligen är förstora/försmå. Och som inte passar ens kropp. Rensa ut dessa! Steg 4 kommer inom kort.

Do you remember what I wrote about how to dress completely fabulous, Instyle's five steps? I'm into it still, just had a lot to do so I haven't really had time to pursue it. Iwill clear my wardrobe slowly but surely. You know, I have a large Ikea bag of things to be on my Bloppis. And there will be more. But I feel like it's time to tell you about the next step that's kind of connected to the earlier step. Step three is to only keep those things that fit, simple actually, but still many have a lot of things that actually aren't their size and don't fit their body. It's time to take away them!

Step 4 is coming soon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0