Inspirationskväll!

Nu är det klart, den 17e februari kommer jag att anordna en VIP-kväll för ONLYs butik på Frölunda Torg, med vårinspiration och modevisning. Förhoppningsvis blir det lite roliga tävlingar och giveaways också.

Är du intresserad av att komma kan du kontakta mig på [email protected], eller kommentera inlägget nedan med Namn och e-mail så skickar vi ut inbjudan när den är färdigställd.

 

Är du som företag intresserad av att sponsra goodiebagsen kan du maila mig på [email protected] så kan vi komma överens om någonting bra!

I'm hosting a VIP-evening for ONLY here in Gothenburg. So if you are interested, and in town you can contact me at [email protected]. And if you are a company interested in some sponsorship, you can also contact me at the same e-mail adress.


Kommentarer
Postat av: frida

Jaaa villllllll! Om jag är ledig :)

2011-01-16 @ 23:05:42
URL: http://fridavernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0