Style Icons!

 

Som ni ser går det hos mig att hitta två starka och en influens, inte alltid sagt att jag klär mig utefter detta, men det är här jag finner inspirationen. Hos Mary-Kate, hos Leighton Meester och Taylor Momsen. Nu förstår ni kanske varför min stil är en sådan röra? Ett härligt virrvarr av 50- 70- och 80-tal. Oversize, och skinny jeans, långklänningar, kavajer och en hel del härliga fodral, att förglömma är inte skinnet. Gärna lite härligt fixat ofixat, med en skön bohemsk känsla över. Och det är därför steg två är svårt för mig, att städa ur garderoben. Men det är vad som ska göras, med hänsyn till tänker ovan. Gör det du med, ge rum för alla de härligheter 2011 har att bjuda på!

As you can see there's two strong icons for me, and one that I find influences from. There's Mary-Kate, Leighton Meester and Taylor Momsen. Perhaps this is the reason my style is a total mess? You'll find something 50's, something 70's and somethings 80's. Oversize and skinny jeans, maxi dresses and blazers. And a lot of sheath dresses, and of course leather. And it's perfect when it's that kind of feeling that you thow on whatever you could find, with a neat bohemian touch. And that's why the second step in this quest is so hard to me, cleaning out the wardrobe. But I have to, and you should too! Make room for all that 2011 can deliver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0